tisdag 16 augusti 2011

Tänder på G?

Emil hjälper till att plocka ur diskmaskinen
14 juli 2010


Så här glad har Emil inte varit idag kan jag meddela. Jag undrar om det är tänder på G igen, han har haft feber till och från i ett par dagar nu och han är extra gnällig.
Han var inte så här när han fick sina två tänder i underkäken men kan det vara så att det är jobbigare för tänderna i överkäken att komma fram?

_______________________________


Så här liten var Emil första gången (10-11 januari -11) han var i Hudiksvall och hälsade på hos bästaste Josefine.

Oj så liten alltså.. Är det där verkligen Emil? Jag kan inte förstå att tiden går så fort. Min lilla bebis fyller snart ett år! Hjälp!

________________

Förresten, jag har funderat på att låsa upp min blogg så att alla kan komma sig in på den men ja.. jag vet inte. Ska jag det eller? Vad tycker ni? Jag måste erkänna att jag är lite nyfiken på att se om det är nån som skulle läsa min blogg. Om jag nu ångrar mig kan jag väl bara låsa den igen.. eller hur?
Det är ju väldigt skönt att ha koll på vilka som läser men ja.. nej, vi får se hur jag gör.
Just ja.. kan ni kommentera eller är det fortfarande nå fel? Jag undrar eftersom jag har fått höra att en del av er inte kan kommentera.. eller det kanske ni bara säger för att slippa kommentera. Haha. :)
Jaja.. jag vet ändå inte hur jag ska fixa det så ni som inte kan slipper helt enkelt kommentera. :)

Ni får ha en bra kväll.
KRAM


2 kommentarer:

Namárië sa...

Jag kan kommentera. Men du har inte skrivit på länge, så... ;) Vad kul med ny bild på Emil! Han blir bara sötare och sötare den gossen :) Han längtar inte att följa till Östansjö på lördag? Haha.

Sara sa...

Haha, nej jag vet ju det. Jag har verkligen varit dålig på att uppdatera i sommar men nu börja ju snart den tråkiga mörka perioden då datorn är väldigt lockande då det lär väl komma inlägg lite oftare nu. :)
Tack för det. :)
Nej, han ville vara hemma med farfar och leka. :)