torsdag 25 augusti 2011

Helt slut..

Oj vilket pass. Blev helt slut, men roligt var det. Jag tror att jag kommer hålla mig till de här två passen till att börja med. När jag sen börjar märka att det går bättre och är mindre jobbigt så ska jag prova trappa upp det och testa ett annat pass. Det är roligt att träna. Jag känner mig så himla duktig och nu jädrarns ska de sista gravkilona bort plus lite till helst. Men jag är nöjd om jag får bort de extra kilona som är kvar. Borde inte vara några problem.

Men hörre ni.. nu ska jag besöka duschen och sen blir det sängen.
Sov gott!

2 kommentarer:

Jossan sa...

Jag vill också börja träna! Och så vill jag gå ner i vikt. Men är sååå lat och bekväm och tycker för mycket om att äta... Måste bli ändring på det!
Men du är väldigt duktig tycker jag som kommit igång :)

Sara sa...

Do it! Du kan! :)
Det där med att inte äta alldeles för mycket och att inte äta mat med massor av onödigt socker i.. det är svårt! Så bra är jag inte riktigt än! haha
Tack! :)