tisdag 23 augusti 2011

Kärlek


Min kärlek till dig är obeskrivlig, Jag älskar dig av hela mitt hjärta.

Om ni bara visste hur mycket jag älskar den här killen. Han är verkligen toppen. Han är snäll, han är omtänksam, han är hjälpsam, han är snygg, han är söt, han är rolig, han är inte social men ändå inte osocial, han är duktig på att älska mig och Emil, han är duktig på att skriva och få ihop bra meningar, han är duktig på att kakla, han är duktig på att laga mat, han är duktig på att vara alldeles för snäll. Han älskar att köra röjsåg eller motorsåg eller att bara få vara ute i skogen och titta på naturen, han älskar när jag stryker honom på ryggen när han ska sova eller när jag pillar i hans hår, han tycker om att bara vara hemma och mysa en fredagskväll istället för att gå ut på krogen och supa, han vill äga mycket skog när han blir "stor", han tycker INTE om att dammsuga, han är väldigt sällan arg, han vill ha hus med ladugård så vi kan ha många djur, han gillar tequila, han gillar att fiska, han tycker INTE om när Texas kissar inne, han hoppas att han får ett bra jobb efter skolan.
Per Johan Emil Alm är mannen i mitt liv och jag hoppas och tror att vi kommer att leva ett långt och lyckligt liv tillsammans.