onsdag 21 september 2011

Alldeles själv

Igår var jag och lilleman på öppna förskolan och gissa vad grabben gör när han står lutad mot docksängen och leker. Helt plötsligt står han helt själv utan stöd och samtidigt som han står alldeles själv leker han med en bil. Ganska imponerad blev jag och stolt också för den delen! :) Han gjorde det två gånger och sen en gång när vi kom hem och han har även gjort det en gång idag! Jisses.. nu går han snart! 

__________________________________

Jag har varit och tränat idag och jag var verkligen inte taggad idag heller.. jag vill bara vara snygg.. nu är det inte roligt att träna längre.. vill ju se resultat direkt. Ja, jag vet att det tar lång tid och att man dessutom ska tänka på vad man äter men jag har skärpt till mig ganska mycket vad gäller maten men skulle nog behöva skärpa till mig ännu lite till. Får försöka göra det.. 

Nu ska jag se slutet på ett NCIS avsnitt som jag och Johan har påbörjat!

Ha en bra kväll!

4 kommentarer:

Jossan sa...

Det är ju det värsta när man tränar, man tappar lätt motivationen när man inte märker skillnad direkt!
Men det kommer, håll ut :)
Kram!

Sara sa...

Ja, jag måste hålla ut.. för det där jäkla träningskortet var ju inte billigt! Huvva.. ett helt år måste jag hålla ut. haha
Jaja.. det är ju förhoppningsvis värt det!
Kram :)

Namárië sa...

Du är jätteduktig Sara, så fortsätt kämpa! :) Önskar att jag fick tummen ur själv också.
Heja Emil! Du ska få se hur stolt han blir själv också, när han börjar våga gå mellan era öppna armar :)

Sara sa...

Tack Jenny! :)
Om jag kan så kan du också! :)
Ja, jag kan bara tänka mig det. Nästan så att jag längtar tills han börjar gå. :)