tisdag 20 september 2011

sen blev idag..

Jag trodde jag skulle sitta vid datorn igår kväll som jag alltid brukar göra men jag gjorde inte det då jag hade ont i magen plus att jag var super trött. Har haft ont i magen idag också.. inge kul alls. Tror dock att jag vet vad det beror på.
Träningen gick i alla fall bra trots att jag var väldigt otaggad. Idag blir det ingen träning då Johan måste passa sig efter busstiderna och sen kan det nog vara bra för min del men lite vila mellan träningarna. :)

Just ja.. jag har nog inte berättat hur det gick på det nya passet som jag var på förra veckan.. jag gick på ett pass som heter "step muskel". Det var ganska jobbigt men riktigt kul. Det är precis samma sak som "step up bas", det är bara upplagt lite annars. På bas passet är det först kondition i 35 minuter och sen styrka 25 minuter medan det på muskel passet varva kondition med styrka.

Fortsättningsvis kommer jag nog att gå på bas och muskelpassen då de passar mig bäst än så länge.

Nu ska jag börja med middagen. Vi hörs!

Inga kommentarer: