onsdag 14 september 2011

Core

Ja, det var inte speciellt jobbigt men det var nog för att jag inte hängde med riktigt. På de här passen så är det egentligen mest bara att hänga med och så här första gången är det inte lätt då vissa av övningarna är lite knepiga plus att det går ganska fort. När jag precis har lärt mig en övning då är det dax för nästa. Jaja.. jag tror ändå att jag ska ge det några chanser till då jag tror att det är riktigt bra träning.
Idag blir det step muskel. Det däremot kommer vara svinjobbigt men det är säkert jätte roligt. Jag måste väl erkänna att jag inte är speciellt taggad men jag ska nog åka ändå. Skulle helst vilja vara hemma med Johan och Emil och mysa men det får bli efter träningen.


____________________________________________

Han är så väldigt hjälpsam mammas lilla pojke. Här hänger vi upp tvätten..


1 kommentar:

Elin - Albins Mamma sa...

Ja det var inte alls något man vill uppleva igen.

Tack så jättemycket! :)