söndag 11 september 2011

Min granne

Ja, min granne heter Anneli och hon har en dotter som är tre år. Jag tycker det är jätte kul att umgås med henne och jag kommer verkligen att sakna de när de flyttar. Hennes sambo har fått jobb söderut så de flyttar om två-tre veckor och det är snart. Det känns faktiskt ganska tungt. Vem ska jag och Emil nu gå över till och snacka skit med en tisdagkväll? Jag hoppas i alla fall att vi åker ner och hälsar på nån helg.
Usch så tråkigt!

__________________________________________________



Så här glad blir Emil när han får läsa IKEA-katalogen! Tänk om pappa kunde vara lika glad när han läser den katalogen. :)

Nej, nu ska jag roa Emil en liten stund och när han har lagt sig för natten så måste jag fortsätta med städningen.. det går sakta men säkert!

Inga kommentarer: