måndag 12 september 2011

Söndag

Bilderna kom i fel ordning men så här hade vi det igår.


Emil har precis ätit välling så nu är han redo för sängen.

Vi har skötbordet precis bredvid tvättstället inne på toan och han hade gjort nummer två så jag satte igång vattnet så det skulle hinna bli varmt och helt plötsligt satt Emil och badade. Så han blev då ren och fin lagom till att vi skulle se true talent. Jag tror att Emil tycker det var bra.

Han har verkligen blivit en klätterapa. Han försökte klättra upp på den där lådan längst ner som han har dragit ut. Han satte upp knät på den lådan också tog han i sig i den övre lådan och kämpade verkligen med att försöka ta sig upp. Det gick inte så jätte jätte bra. Förmodligen för att han var så trött.

Vi hade i alla fall en bra söndag. Vi fick besök av grannen och det är ju alltid trevligt, synd bara att vi oftast har det väldigt osnyggt här hemma. Jaja.. sen så började jag städa ur lillrummet och det går sakta men säkert.
Emil måste vara inne i nån utvecklingsfas för han sover tre gånger om dagen, ca två timmar vid varje tillfälle så han sover otroligt mycket just nu. Det är väl i och för sig ganska skönt då man försöker städa men jag hoppas inte att det är förkylningen som spökar.

Nej nu måste jag försöka fortsätta städa. Vi hörs!