onsdag 28 september 2011

Telefoner hit och dit

Då min telefon håller på att ge upp så är jag nu ute efter en ny men jag vet inte riktigt vad jag vill ha. Ska jag ha en android eller en iphone eller vad det nu heter allt mest? Jag kan absolut ingenting om sånt där så ni som kan, vad tror ni om de här två?


Sony Ericsson X10 Mini pro
http://cdon.se/hemelektronik/sony_ericsson_x10_mini_pro_black_(u20i)-15118336

Eller..

Sony Ericsson Xperia Ray
http://www.katshing.se/mobiler/sony_ericsson/sony_ericsson_xperia_ray-14359_24760#


Kom igen nu, vad tycker ni om de här två telefonerna? Prisskillnaden är ju ganska stor så stor så vad är det som skiljer? Hur fungerar kameran, vilken är bättre?  Är det bra med tangentbord, klarar de av att man råkar tappa den i golvet nån gång eller är det kört efter en gång i golvet? Jag vill veta allt.. både bra och dåligt!
 



2 kommentarer:

Emelie sa...

Läser fortfarande din blogg, men har typ haft fullt upp så haft en liten '' allt-som-handlar-om-bloggar-paus''
Jag har faktiskt ingen aning om vilken som är bättre eller sämre. men skulle kunna gissa att mini-pro är lite tåligare om man skulle tappa den i golvet..eftersom den har tangentbord, elr ha båda det?
Känner ingen som har en Xperia ray så jag vet ingenting om den...

Sara sa...

Kul att du är kvar. Kan ju vara skönt med en paus från bloggvärlden. :)
Ja, jag tror också den kan vara lite tåligare.. åh det är så svårt att välja telefon. Xperian har inte tangentbord.