måndag 24 oktober 2011

11 Månader

Om exakt en månad fyller vårt lilla charmtroll ett helt år. Jag förstår inte vart tiden tar vägen men fort går det i alla fall. Jag kommer inte ihåg om jag redan har berättat det men nu kan grabben nicka. Han har kunnat det i en vecka ungefär. Han är ju bara för söt när han ska nicka. Han gör väldigt stora rörelser så det ser ut som att han "headbanga" (eller hur det nu stavas) istället. 
Sen står han själv och väldigt stabilt. Igår kväll var Emil och kröp runt mina ben när jag stod och höll på diska undan så jag plockade upp grabben och ställde ner han en bit bort sen backade jag en liten bit, precis lagom för att han inte skulle kunna ta i mig direkt, och då flinar han och sen kastar han sig mot mig. Det har han inte vågat göra förut så nu är det väl bara att passa sig kanske. :)
Det är som roligt att det händer saker hela tiden men det är samtidigt lite läskigt hur fort han blir stor. Nu märks det så tydligt på honom att han är en egen liten personlighet och det är väldigt roligt. 

Oj vad klockan går fort! Jag ska försöka skriva mer om Emil och kanske lägga in nån bild på charmtrollet också. Vi hörs imorgon!


Inte den finaste bilden på oss men det var det som fanns på den här datorn så vi nöjer oss med det. 

1 kommentar:

Jossan sa...

Han är så himla söt när han nickar, och så tokflinar han!
Och när vi pratade igår (och när jag var hos er) och vi började skratta så skrattar han också, så himla söt! :)