onsdag 5 oktober 2011

Dagarna går fort

Jag förstår inte vart dagarna tar vägen. Jag och Emil har hållit oss hemma nu i snart två veckor eftersom han har varit febrig och han har fortfarande hosta som vägrar ge sig. Jag tycker ju att vi gör så lite på dagarna så dagarna borde kännas jätte långa men som sagt så går de alldeles för fort. Igår fick ni inga bilder för jag satt knappt vid datorn så jag ska försöka hinna med det idag, dock inte nu då vi ska in till stan och handla lite grann. 


Jag tyckte den här bilden var så bra för ibland kan det verkligen kännas sådär. Man ska hinna med en massa saker men oftast hinner man inte alls med allt som man hade tänkt, i alla fall inte jag.
Bilden är lånad från google.se

______________________

Höres!

2 kommentarer:

Namárië sa...

Stackars Emil! Har han slemhosta eller rethosta? Hoppas han kryar på sig snart!
Förkylningarna som går nu är envisa. Vi har snart varit snuviga i två veckor alla tre. Men det blir väl bättre såsmåningom :)

Sara sa...

Det är slemhosta som han har men jag tror (hoppas) att den håller på ge sig nu för han har också varit förkyld i snart två veckor och dessförinnan var han småförkyld i tre veckor. Huvva!
Ja, det är verkligen envisa förkylningar som går nu men som sagt.. det ska väl bli bättre så småningom. :)