lördag 29 oktober 2011

Hos en kompis

Idag har jag och Emil varit hos en kompis och hälsat på. Det var väldigt trevligt men tyvärr inte bara trevligt då hennes pappa nyligen har dött. Ja, usch.. jag vet inte riktigt vad jag ska skriva men jag tycker det känns lite läskigt då människor som bara är runt 50 börjar dö. Då man är 50 ska man inte dö! 
Huvva!

Bild lånad från google.se

Förutom att vi hälsat på hos en kompis så har vi varit nere i huset vid vägen och kikat på de nya tapeterna och sen har vi satt upp gardinerna igen. Det blev så himla fint men jag måste väl erkänna att jag blir jätte sugen på att flytta dit och fixa till ännu mer när jag nu ser hur fint det kommer bli! :)

Nu är det snart middag och sen lördagsmys!
Vi hörs!


2 kommentarer:

johanna sa...

Vilken mysig blogg du har :) kram!

Sara sa...

Åh, tack så jätte mycket. :) Kram