fredag 28 oktober 2011

Busplaneten, Skellefteå, Norsjö och Idol!

Vi är hemma i Norsjö nu och jag och Emil kommer inte åka hem till Umeå förrän på tisdag. Det känns riktigt skönt. Då kanske jag hinner träffa alla som jag vill träffa. :)

Vi körde över Skellefteå idag för vi skulle följa med Johans pappa och kolla på en ny bil, en subaru legacy (tror jag att det var) och jag provkörde den och det kändes riktigt bra men det gör det väl med nästan alla nya bilar. Man sitter bra och bilen är skön att köra! 

En Subaru Legacy
Bild lånad från google.se


Innan vi åkte från Umeå idag så var jag och Emil på busplaneten och lekte med våra nya kompisar. Det var som vanligt väldigt trevligt och Emil klättrade som en riktig liten busunge. Han är duktig på att klättra dessutom. Hjälp! 



Jag har suttit och tittat på idol ikväll och jag håller fortfarande på Molly och Robin, de är så grymt duktiga båda två. Jag undrar om inte de kommer hamna bland de tre bästa! 

Molly Petterson 
Robin Stjernberg

Det var nog allt för idag!

Ha en bra helg!

Inga kommentarer: