söndag 2 oktober 2011

True Talent

Här är coacherna/juryn i TT.
Pernilla Andersson, Danny Saucedo och Tommy Körberg.

Jag gillar TT dels för att juryn är snäll även när de ger dålig kritik och dels för att de som faktiskt är med i programmet KAN sjunga. Inte som några av de som är med i idol. En del av de kan jag verkligen inte förstå hur de har gått vidare men jaja.. som sagt, TT är bra!

Bilden är lånad från google.se
Sofia Olsson är en av deltagarna i true talent och hon är även en av mina favoriter. Hon är verkligen super duktig. Titta på videon här nedan när hon sjunger "moving on" av Sarah Dawn Finer.
  


________________________________________________


Här är också en av mina favoriter, Robert Lukian.
Se klippet nedan, där sjunger han "sista morgonen" .



Det var nog allt jag hade för den här gången!

2 kommentarer:

Namárië sa...

Vi har samma smak. De är mina favvisar också!
Ett stort plus med TT är ju dessutom att Danny är så trevlig att se på ;)

Sara sa...

Ja, de är verkligen bra! :)
Ja, eller hur? Han verkar dessutom vara super trevlig.