söndag 20 november 2011

En sån där lista...

Ni kan få en bild också, då blir det lite roligare i alla fall!

Så här fina var jag och Emil i lördags när vi var ute och lekte.
 Här kommer det en lista med frågor för jag hade inget vettigare att skriva just nu. Jag snodde listan av Vanja!
Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? Jag har faktiskt inte räknat och jag ids nog inte göra det. :)
Gillar du nån nu? Jepp det gör jag!
Vad gjorde du inatt? Sov
Och i förrgår natt? Sov
Vad gör du innan du ska sova ? Jag borstar gaddarna, pissar, tar på mig pyjamasen och sen kurar jag ner mig i sängen bredvid världens finaste kille!
Kan du prata med din mamma om allt? Ja!
Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? Ja, det gjorde jag direkt.. kunde inte hålla mig. 
Hade du blivit glad om din pojkvän pussade dej? Självklart!
Choklad eller glass? Choklad tror jag.
Push-up eller T-shirtbh? Helst ingen BH.
Stövlar eller sneakers? Gympaskor.
Kjol/klänning eller jeans? Jeans

Åtta fakta
Hårfärg - Mellanblond eller råttfärgat kanske det heter men just nu har jag tonat mitt hår så det är mahognyfärgat.
Längd - Hela 157 cm!
Frisyr - Oftast uppsatt i en knut.
Ögonfärg - Blåa
Skostorlek - Oftast 38
Humör - Jag skulle nog säga att jag oftast är glad, åtminstone tre veckor av fyra...
Vänster eller högerhänt - höger

Tio saker om ditt liv
Har du nånsin varit kär? Ja, jag är kär nu! ;)
Tror du på kärlek? Jepp!
Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? Nej. 
Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? Nja..
Har du någon gång krossat någon annans hjärta? Ja, jag tror det.
Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? Nej, det har jag inte blivit.
Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? Nej
Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? Nej
Har du nånsin haft en hemlig beundrare? Nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nja..

Tio saker, det där eller det här
Kärlek eller pengar? Kärlek såklart!
Vin eller öl? Inget av de men jag önskar ibland att jag tyckte om vin. Det låter så mysigt när folk säger att de ska sätta sig i soffan och se en film och ta ett glas vin.
Dag eller natt? Beror på.. om jag sovit bra på natten så vill jag ju ha dag så jag kan hitta på roliga saker, men annars är det rätt så skönt att sova vilket jag borde göra nu..
One night stand eller förhållande? Förhållande!
Tv eller internet? Internet
Pepsi eller cola? Cola!
Vild fest eller romantisk hemmakväll? Romantisk hemmakväll tror jag!
Färgfoto eller svartvita? Båda kan vara fint.
Telefonkontakt eller face to face? oj, svårt.. beror nog på vad jag ska göra.
Bilddagboken eller myspace? Vad är myspace? Jag röstar nog på bilddagboken. :)

Tio: har du nånsin
Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? Ja det har jag. Jag och min äldre lillebror (Dennis) brukade sova i vår husvagn (som stod på gården innan vi flyttat den till campingen) när vi var små och på kvällarna brukade vi ibland smita ut och palla morötter. Ibland kom mamma och pappa på oss.. "ooop"
Har du nånsin viljat ta livet av dig? Nej
Har du nånsin gjort något du ångrar? Ja, det har jag säkert.
Har du hoppat bungy jump? Nej fy tusan!
Har du nånsin varit med i en olycka? Nej tack och lov.
Har du nånsin ätit en hel tårta? Nope!
Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? Nej
Har du nånsin gått på bio ensam? Nej
Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? Ja.
Har du nånsin tyckt att världen suger? Ibland kanske


Om dig:
Hur mycket är klockan just nu? 01:42
Namn? Sara Johanna Holmström
Vart bor du? Än så länge bor jag i Umeå, hissjö.
Hur många barn vill du ha när du blir stor? Just nu känns det som att tre barn skulle vara lagom men vi får  väl se. 
Vill du gifta dig? Ja det vill jag hemskt gärna göra!
Rullar du spaghettin eller skär du den? Jag skär den
Har du ätit sushi? Nej
Favoritglass? Daim eller nogger.
Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? Två eller tre tror jag. 
Humör?  Väldigt upp och ner just nu (PMS).

TRE grejor
Har du någonsin blivit jagad av polisen? Nej
Sover du helst själv eller med någon? Helst med Johan!
Tror du på spöken? Jag vet inte riktigt..

Skulle:
Skulle du vilja vara längre? Ja.. 5-7 cm till vore ju inte helt fel.
Skulle du vilja kyssas nu? Ja.. det skulle jag..
Skulle du vilja dricka dig full nu? Nej, inte just nu!

Kan:
Kan du röra på öronen? Pyttepytte lite
Kan du slicka dig på näsan? Nej
Kan du kolla i kors med ögonen? Oja!
Kan dina föräldrar lita på dig? Ja
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Hm.. jag vet inte..
Kan du va på en fest utan att dricka? Ja, jag är nykterist.
Kan dina vänner lita på dig? Ja
Kan du tänka att pierca dig i naveln? Nej, jag har för ful mage. haha
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Ja

 
Har:
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Ja det har jag säkert gjort men inte nån stor lögn i så fall.
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Jepp, nästan varje dag.
Har du syskon? Jag har tre bröder, 18, 20 och 28 år är de.
Har dina föräldrar ljugit för dig? Det vet jag inte.
Har du varit hög den här månaden? Nej fy!
Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Ja..
Har du borstat tänderna den senaste timmen? Nej, det har jag inte.
Har du pussat någon som är fyra år äldre? Jepp.
Har du haft sex med någon som är tre år äldre? Det angår inte dig!
Har du haft ett förhållande med någon som är tre år äldre? Nej
Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? Haha.. nja.. typ.
Har du ljugit på någon fråga än då? Nej.

Vem:
Vem älskar du? Min familj och den närmaste släkten (alla djur är ju förstås också inräknade).
Vem vill du bli full med? Vilken konstig fråga..
Vem är den bästa artisten/gruppen? Oj.. jag vet inte riktigt!
Vem pratade du senast i telefon med? Lillebror Dennis.
Vem är snällast i världen? det är ju egentligen svårt att säga efetrsom jag inte träffat alla i hela världen. 
Vem vill du prata med? Johan tror jag.
Vem sov du senast med? Johan!
Vem kramade du senast? Älsklingen Johan. Han fick en godnatt kram.

Inga kommentarer: