tisdag 22 november 2011

Ettårskontroll!

Vi har varit på BVC idag för ettårskontrollen. Lilleman följer sin kurva perfekt. Han väger så mycket som 9500 gram och är 76 cm lång. Han kan pincettgreppet alldeles utmärkt och han har tagit sina första stapplande (två) steg. :)

Idag har jag och Emil varit duktiga! Vi har bakat två sorters kakor inför kalaset, vi har lekt i min hemmagjorda fotostudio och vi har ju som jag sa varit på BVC. Det ser ut som en bomb har slagit ned hemma hos oss men kul har vi i alla fall haft.

Nu ska jag inta soffan för en lite mysstund med mig själv och tv:n. Måste ju passa på då Emil tar sig en tupplur. Vi hörs!

2 kommentarer:

Jossan sa...

Får vi se lite bilder tagna i din fotostudio också? ;)
Kan du inte berätta lite om hur det gick till när du var iväg på den där fotograferingen?
Fick man ha med egna kläder? Fick man bestämma själv eller hur gick det till? :)
Dom ringde mig idag (har ringt förr också men jag har inte kunnat/velat svara då) och undrade om jag ville göra en sån där fotogrej. Men då måste jag åka till Umeå eller Stockholm typ :)

Sara sa...

Åh vad kul med ett svar! Jag ska nog göra ett inlägg med dina svar! ;)