fredag 11 november 2011

Grattis!

Min kompis och ex-granne Anneli har äntligen fått en fin liten (stor) flicka som kommer heta Flora som var beräknad till 1 november men hon bestämde sig för att stanna inne till idag. Jag misstänker att hon ville vara lite speciell eftersom det är lite fränt att vara född 11.11.11. :)
Grattis ännu en gång! Jag MÅSTE pallra mig ner för att hälsa på er.. helst snart! Vill ju snusa lite bebis. :)

Nej, kära vänner.. vi hörs!

En konstbebis!  Den var med när jag var på kurs i Stockholm. 

Åh, vad jag blir bebissugen när jag tittar på bilder på Emil när han var liten!
Men jag får försöka sjå mig till Johan har gått ut skolan och han ska helst ha fått ett jobb också., sen kanske det blir aktuellt med ett syskon till Emil. :)

Ja, overallen var ungefär 3 storlekar för stor men han växte snabbt i den. Här är han på väg hem från BB. :)

Inga kommentarer: