söndag 13 november 2011

Hur gör man?

Ja, hur gör man när man ska blogga med mobilen? Det fungerade inte de två gånger som jag trodde att jag lyckades. Det här är två bilder som jag trodde att jag postade men det gjorde jag visst inte. De hamnade bara i nåt album här i bloggen. Ett album som bara jag kan se. Jag förstår inte hur man gör, är det någon vänlig själ därute som kanske vet hur man gör och som dessutom kan tänka sig att förklara hur man gör?

Emil åker i pamperslådan! :) Den här bilden är från idag.

Emil vaknade förra natten och hade inte alls tid att somna om så han satt hos pappa och läste en stund men sen  pappa sova så vi passade på att lägga Emil hos farfar istället som var här på besök. De satt och kollade i böcker och hade det riktigt mysigt men tillslut blev han nog lite trött så jag stoppade isäng grabben men han somnade som aldrig riktigt ordentligt. Han skrek till några gånger så jag bestämde mig för att ge han lite välling och då somnade han som en stock! Äntligen! 
Jag ska skriva mer imorgon. Jag har ju mycket att berätta! ;)

Inga kommentarer: