onsdag 9 november 2011

Virrpanna!

Jag trodde att jag skulle på träning idag kl halv sju.. men det visade sig att träningen började ju halv FEM! Hoppsan.. så gick det med den träningen. Jaja.. jag får ta igen det i helgen istället!

Här får ni några bilder på Emil. Det är bilder som jag redan har lagt ut men jag tycker de är så fina så därför får ni se de igen. :)



Emil åker båt med morfar för första gången nu i höst. 

Emil med morfars glasögon! Smart kille!

Emils första höst! :)

Charmtrollet!


Jag blir så glad när jag ser dessa bilder, tänk att han är min son. Jag har burit honom i min mage i nästan 9 månader och nu har han snart varit utanför min mage i 12 månader! Gud vad tiden går fort!
Jag älskar dig Emil, du och pappa Johan är mina favvisar + Texas förstås! :)

Sov gott! Vi kanske hörs imorgon!

Inga kommentarer: