onsdag 11 januari 2012

6 år tillsammans

6 år tillsammans med världens finaste kille, Johan. Jag kan inte fatta att det redan gått sex år, men jag älskar dig fortfarande lika mycket, om inte till och med mer.. om det ens är möjligt. Jag är så glad och tacksam för att det blev du och jag tillslut. Du är raka motsatsen till vad jag trodde att jag ville ha men du lyckades charma mig och nu kan jag inte tänka mig ett liv utan dig. Du är verkligen underbar på alla möjliga sätt och jag hoppas och tror att vi får många fina och bra år tillsammans. 
Tack Älskling för att du är du och tack för att du älskar mig jämt, oavsett vad jag gjort. Du betyder verkligen allt för mig och jag hoppas att du vet det. 

Här kommer ett gäng med bilder: 




Så här kul tycker Johan att det är att städa..

Jag och Johan var på semester i Åre (tror att det var 2009) och där i närheten finns ett vattenfall som heter Tännforsen. Det är jätte fint där så har ni vägarna förbi rekommenderar jag att ni åker förbi och tittar!







Jag älskar den här bilden!
Och jag saknar att vara gravid. Det var verkligen en speciellt känsla på många sätt. 





Den här bilden togs i somras (2011) när vi var i Jäkkvikk och hälsade på Johans kusin som har stuga där.  

1 kommentar:

Jennica - mamma till Melwin sa...

sv: ja det kan jag hålla med om :) jättebra för de som har ångest och mår dåligt att få prata av sig. men eftersom jag själv inte har det kändes det som lite slöseri av tid :P