torsdag 12 januari 2012

Ett glädjande besked

Jag fick ett väldigt efterlängtat samtal idag som jag inte kommer berätta vad det handlar om, inte än. Jag återkommer då jag vet mer om detta. Men ville bara retas lite med er, nu får ni vara nyfikna ett tag framöver. ;)
Håll tummarna för att det ska gå bra!

Ni får några bilder på Emil:

En av Emils favoritböcker: Lille Wille - Willes djurbok

Charmtroll!

Kompisarna.
Emil är så himla söt, han har flera gånger gått till Texas och lagt huvudet mot Texas. Jag har dock aldrig hunnit med att ta en bild på det för Texas gillar inte att kramas med Emil. Haha

Emil går in sina skor så han ska slippa få skavsår när vi åker till Stockholm i slutet av Januari. Sen så är Emil  lite duktigare än pappa på att göra flera saker samtidigt, både läsa en bok och promenera. Det är inte illa pinkat. 

Snyggskorna.

4 kommentarer:

Namárië sa...

Mnåå, nyfiken är bara förnamnet :P
Håller tummarna för din skull, vad det nu än kan vara :)
F.ö har Emil och William samma bok. Från Goboken, visst? :) Gillar verkligen att man kan beställa därifrån utan att bli medlem. Passar oss finfint :)

Carro - tvåbarnsmamma sa...

Men får man äta salta nötter då?
De är väl inte sådär jätte bra?

Coquina sa...

Vilka söta bilder =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min tävling, perfekt för lilla Emil =)

våran lycka sa...

Hej!!
Vad kul att du lämna en kommentar, så trist att se att man har läsare men inte själv kunna följa dem:D

Vilken otroligt söt lite gosse ni har.

Ja jag får försöka sova bort tröttnaden;) tur man jobbar natt och är ledig mycket och ofta mellan passen så man ger sig tid att vila.

Hur ser eran vecka ut då?