tisdag 31 januari 2012

Hemma!



Det är så underbart skönt att vara hemma. Jag önskar bara att Emil ska bli trött snart så vi kan vila en stund. :) Sen måste jag väl erkänna att jag hade hoppats att nån liten tomte hade varit här och städat och sen skulle den lilla tomten ha fått packa upp ur väskorna också men nej.. Jag får nog helt enkelt städa och packa upp ur väskorna själv.

Imorgon ska vi fira att Johan har lämnat in sitt ex-jobb och det ska firas med en god middag hemma hos oss tillsammans med Johan klasskompis och hans fru. Det kommer bli jätte trevligt tror jag.

Jag ska försöka skriva lite mer om vad vi gjort i Stockholm när jag har vid. Ska ge om jag kanske lägger in nån bild från kameran då också men jag lovar inget för ni vet ju hur jag är. :)

Ha en bra dag!

Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: