onsdag 22 februari 2012

Emil har köpt en ny bok

Jag och Emil har varit inne i stan idag tillsammans med en kompis som heter Andrea. Vi käkade lunch tillsammans och sen gick vi runt på affärerna. Emil shoppade tre nya pyjamas i strl 86 (!!), gud vad han växer alltså.

Vi hade det riktigt trevligt idag.

Innan jag och Emil åkte hem skulle vi hämta pappa på skolan men han var inte riktigt redo att åka hem så jag och Emil var in en sväng på Ica maxi. Där hittade Emil en ny bok.. :)


Vet ni, Emil har ju ganska länge vetat vart snoppen varit men nu är det som på ett annat sätt. Han pillar på den så fort blöjan åker av. Det är faktiskt ganska gulligt och jag kan inte låta bli att skratta. Det ser så jädra kul ut när han drar i den. Haha.

Jag kan inte låta bli att undra om alla killar, stora som små, pillar på snoppen? Mina pojkar gör det och de gör det på ett så naturligt sätt, som att alla gör det. Det låter kanske knäppt men jag hoppas ni förstår hur jag menar. Så vad säger ni? Gör era killar också så?


Nej nu borde jag besöka sängen ett par timmar. Vi hörs!


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 kommentar:

Carro - tvåbarnsmamma sa...

Jag har bakat vanilj och kanelbullar, havreflarn, cakepops med kladdkaka ballerina och chokladbollar, minikladdkakemuffins som jag ska spritsa på lite vaniljfluff på.
Sen ska jag baka två tråtor med dumlefluff och ahlgrensbilarfluff, kommer upp i bloggen sen :)