tisdag 21 februari 2012

Kompis

Jag och Emil har haft en super bra dag. Vi har varit ute och lekt med våra nya kompisar här i byn. En tjej i Emils ålder och en pojke på 10 månader. Eftersom Emil fortfarande är förkyld med hosta och rinnig näsa så var vi inte ute så länge men vi bjöd hem gänget hem till oss. Malin skulle gå in och äta lunch och sen var det sovstund för deras del men Fenix och hans mamma följde med hem och det var väldigt trevligt. Jag hoppas vi ses någon mer dag. :)
Ni får tyvärr ingen bild då jag inte vill lägga ut bilder på andras barn men de var väldigt söta när de lekte där ute i snön. Emil är ju dock väldigt ovan att vara ute på det där sättet så han var inte alls lika stabil som Malin var. Hon sprang runt och tjollrade på medan Emil mest bara stod stilla eller så gick han efter snökanten i gångarna som Malin och hennes föräldrar gjort. Vi måste verkligen vara ute mer så han får öva lite grann. :)

Sen så ska jag bara påminna er om att jag snart kommer att berätta vad det där telefonsamtalet handlade om, det kommer nog nästa vecka nån gång. :)
Jag lovar er att det är någonting väldigt spännande! :)

Nu ska jag sova! Vi hörs!

1 kommentar:

Hanna sa...

Inte lätt att färdas i snön när man är ovan, tänk så klumpiga de ska känna sig :) Astrid promenerar mest runt, men är väldigt nöjd med det :)

Sv: Nu är jag ju aningens partisk..men hon är gode charmig ;) Det är en så härlig tid nu, man får skratta för jämnan :)