söndag 18 mars 2012

Min guddotter Thea fyller 4 år idag!

Grattis Thea på födelsedagen, hoppas att dagen blev bra med många roliga presenter och massor av gofika! 
Det känns så tråkigt att jag inte kunde vara med idag men vi kommer nån dag till veckan istället! 

Jag kan inte förstå att tiden går så fort. Idag fyller min guddotter hela 4 år! Jag tycker ju nyss att hon föddes och att jag precis blev tillfrågad om jag ville vara hennes gudmor. Tänk att de valde mig som gudmor till deras lilla dotter. Jag vet knappt vad jag ska säga, jag är så glad att jag fick bli Theas gudmor och jag hoppas att Thea också kommer tycka det. 
Att vara gudmor till Thea känns väldigt stort, jag försöker göra mitt bästa och jag hoppas att det blir rätt. Mitt största mål är att Thea ska kunna känna sig trygg med mig (och det tror jag att jag lyckats med. :)) och att hon ska kunna prata (då tänker jag nog mest på när hon kommer till tonåren) med mig om det som hon kanske inte vill prata med sina föräldrar om, för det finns ju vissa saker man helst inte pratar med päronen om. 
Nej, nu känner jag snart att jag kommer börja babbla massa konstiga saker så jag ska nog sluta skriva nu! 

Jag och Thea.
Jag kommer inte riktigt ihåg när den här bilden togs men det är nog 2 år sen, jisses vad tiden går fort alltså!
Jag gillar den bilden! :)

Vi hörs!

Inga kommentarer: