torsdag 5 april 2012

Elin

Jag har inte varit så aktiv här på bloggen men jag har inte orkat. Jag mår inte riktigt bra just nu men jag orkar inte förklara det just nu. Jag får ta det i ett annat inlägg.


Idag har i alla fall jag oai Emil varit ute. Våra nya grannar har en kanin här ute. Jag oai Emil pratade med kanin Elin. Emil tycker i alla fall att det är kul, sen har Emil busat i vattnet som kommer ifrån stuprännorna. Vi hann även med en promenad. Vi har med andra ord haft en riktigt bra dag!


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 kommentarer:

Jossan sa...

Oj vad lång Emil ser ut att ha blivit! :)

Tråkigt att du inte mår bra, hoppas det går över snart!

Hanna sa...

Huga, det låter ju inte alls kul att du inte mår bra..Hoppas att det blir bättre snart!

Sv: Precis! Varför ska vi tvunget kommentera hur människor är byggda och ser ut? Kan vi inte alla bara få vara olika och lyckliga med det :)