torsdag 24 maj 2012

18 månader

Oj vad tiden går fort! Min lilla bebis, som inte längre är en bebis, blir hela 1,5 år idag! Det är helt galet vad fort det går. Jag l?v att jag tjatar om det men jag kan bara inte fatta det. Kul är det i alla fall att han är så med nu. Han hjälpte mig t.ex att duka fram på bordet idag. Jag bad honom att bära sin tallrik till bordet och det gjorde han också. Därför fick han bara både tallrikar och muggar till bordet. Han förstår så mycket nu. Det är så roligt!


Mamma älskar dig Emil, du är världens finaste!


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 kommentar:

Jossan sa...

Så himla söt han är! :) Riktig liten lintott!
Hittade bilder från när jag var och hälsade på er då ni precis fått Emil och från första gången ni hälsade på oss. Han var så liiten! Tänk att han redan blivit så stor! Snart är min bebis lika stor som Emil!