måndag 14 maj 2012

Allergisk mot katter?

Jag undrar om jag trots allt är allergisk mot katter, dock känner jag inte av vår katt men han är ju renrasig och jag har hört att de ska vara lite "snällare" men jag vet inte hur väl det stämmer. Ikväll satt jag och myste med svärfars katt, "Kisse". Vi hade det jätte mysigt men mitt öga började klia nå så djuriskt och ni som följt mig ett tag vet att jag hade så även några gånger under graviditeten. Så här ser mitt öga ut ikväll/inatt:


Det är inte bekvämt alltså!

Ja, jag är inte snyggare än så här men mitt öga känns inge vidare alltså. Borde nog egentligen kolla upp om det är katter eller om det är nåt annat. 

3 kommentarer:

Jossan sa...

Men fy! Det där såg verkligen inte skönt ut! :/

Emelie sa...

Usch ser inget skönt ut alls!

Jo men det känns faktiskt bättre att börja med att försöka föda vaginalt i alla fall.
För jag oroade mig för att jag skulle må dåligt efter ett snitt om jag inte ens försökt vaginalt.
Känns lite pirrigt såklart, men jag tror jag gör rätt i att testa och så står det i min förlossningsplan att vi kan bryta och göra snitt.

Sara sa...

Nu har det äntligen blivit bättre i ögat, det kliar inte längre!