tisdag 8 maj 2012

För två år sedan

Igår var det två år sedan min mormor dog. Jag och min kusin var dit och "hälsade" på sen gick jag och mamma dit och tände ljus. Det känns så väldigt tråkigt att min mormor aldrig hann träffa Emil, hon hann i alla fall veta att Emil fanns i min mage. jag tror att mormor skulle ha tyckt om Emil. 

Mamma försöker få ljuset att brinna men det gick sådär. 

Jag hoppas att du har det bra där uppe mormor!
Vi saknar dig massor ! 

Emil fick självklart också följa med och hälsa på hos min mormor, han hade fullt upp med att springa/klättra på all den snö som finns kvar! 
Som jag hoppas att ni förstår sprang han ju inte på någons grav. 


Charmtroll


Du är så fruktansvärt fin och charmig!
Jag kunde inte ha fått en bättre son, du är min absoluta favorit pojke! 





Inga kommentarer: