tisdag 29 maj 2012

På söndag smäller det

Jag måste börja med att berätta för er varför det är så dålig kvalité på några av bilderna. Det är nämligen så att min telefonkamera måste lagas. Det ser ut som att linsen är jätte smutsig och vi har verkligen försökt rengöra den men det går inte. Killen på the phonehouse kunde inte heller rengöra den så jag borde lämna in den och se om de kan laga den. Hoppas de kan det och att det går fort.

Men ni får i alla fall en dålig-kvalité-bild på Emil. Är ju så mycket roligare att läsa bloggar med bilder.

Han har fått egna hörselkåpor som han brukar ha när han åker traktor och han älskar de. Varje gång han ser de ska han ha de på sig men idag skulle han ha farfars kåpor på sig, det spelades ju musik i de. :)


Sen måste jag bara få berätta att det baske mig håller på dra ihop sig, nu sticker vi snart till Gotland. Jag längtar så otroligt mycket och jag hoppas att jag kommer trivas på mitt jobb. Jag är faktiskt lite nervös, tänk om jag inte klarar av att jobba natt? Tänk om det är hemska jobbarkompisar? Ja.. Finns mycket som känns läskigt men det mesta känns som att det kommer bli bra. Är bara onödigt att grubbla på sånt nu. Vi får se hur allt går helt enkelt! Jag ska verkligen försöka skärpa till mig i sommar och vara duktig på att lägga in bilder här på bloggen. Ni stackare som följer mig kanske skulle tycka att det vore kul med bilder. :)


Oj vad akuttrött jag blev.. Jag kommer på mig själv med att skriva konstiga saker så jag borde nog avrunda här!


Vi hörs!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: