onsdag 30 maj 2012

Resan neröver

Resan neröver börjar på söndag kl nån gång, vi har inte bestämt någon tid ännu. Vi ska köra en "genväg" förbi min lillebror som bor i Järpen, där ska vi sova en natt. Han tar ju nämligen studenten den 8 juni och eftersom vi inte kan vara med den dagen så kommer vi lite tidigare och firar honom då. Jag tycker det känns jätte tråkigt att jag missar den stora dagen, vem ska nu fota honom? Jag hoppas mamma och pappa försöker hitta en vettig kamera de kan låna eller helst av allt att de köper sig en ny kamera. Jaja..
På måndag beger vi oss vidare mot Stockholm och vi hoppas på att kunna pausa i Hudik hos min kompis Josefine. Längtar så sjukt mycket efter henne och magen. Nu har hon bara tre veckor kvar innan hennes och sambons bebis beräknas titta ut. Åh, vad spännande det är!
När vi sen har tagit oss till Stockholm ska vi försöka irra oss fram till där min morbror bor också ska vi sova där en natt. På onsdag blir det upp tidigt på morgonen för att köra mot färjan i Nynäshamn som avgår kl 11.05.  
Jisses alltså, nu är det nära.. och jag har så mycket som ska fixas nu innan vi kan åka.

Det är nog med andra ord bästa att jag stänger av datorn nu och börjar med det jag ska försöka hinna med!

Vi hörs!

Oj vad liten Emil var! :)
Mina älsklingspojkar!

2 kommentarer:

Jossan sa...

Alltså shit Sara, nu är månaden snart här då det är dags för både Gotland och bebis som vi har pratat om så länge!
Hoppas verkligen ni hinner komma förbi och fika lite innan ni åker vidare! Ni borde ju behöva en bensträckare ;)

Emelie sa...

Tack för tipsen!
Det är så svårt det där med namn!!