torsdag 17 maj 2012

Shopping

Jag och Emil kom ju till Umeå igår och med oss hade vi Becka. Hon skulle nämligen hälsa på en kompis till henne idag så jag tyckte hon kunde följa med en dag tidigare och det gjorde hon. Det var riktigt trevligt, vi var på stan en sväng igår men även idag. Idag har Emil shoppat som en tok och jag tänkte visa hans fynd, det var ju rea! :)

En paus i allt shoppande!

Man blir hungrig av att shoppa och sen dessutom behöva prova kläderna!

Här ser ni ett par ljusblå byxor i strl 92 (!!) som vi hittade på rean. Jätte tuffa tycker jag! Jackan hittade vi också på rean, är ju alltid bra med en extra jacka. 

Den här härliga skjortan (värsta Emil-i-lönneberga-skojortan) fick grabben av sin "moster" och de bruna brallorna fyndade vi också på rean. 


Jackan och en ny mössa fick han också då den han har håller på vara alldeles för varm. 

Röda brallor med blixten McQueen på, från filmen bilar.

Shorts inför sommaren äventyr! :)


Jag gillar kläderna från lindex där man får "ta 3 betala för 2". 

Är min pojke verkligen så här stor?

Riktigt snygg tröja som vi hittade på rean, 75 kr. 

Det här är de blå byxorna som ni kan se på bilden här ovan. Riktigt tuffa men lite för stora än, är ju som sagt strl 92 på de. 



Ja, det var dagens shopping! Nu tror jag faktiskt att grabben har det han behöver inför sommaren, just ja.. han fick även ett par badbrallor men de har jag ingen bild på. Den kommer i sommar nån gång. :)

Ha en bra helg!

Inga kommentarer: