torsdag 17 maj 2012

Taekwondo

Jag tränade taekwondo för ett par år sedan. Jag och tre andra tjejer åkte till Skellefteå (16 mil tur och retur) 3-4 gånger per vecka endast för att träna. Jag slutade dock efter ett år då jag tyckte det blev för mycket bilåkning och kanske lite för seriöst med tävlingar och så. Men de andra fortsatte nåt år till. En av tjejerna som vi tränade med (Elin) ska nu åka på OS till London och tävla! Hur jäkla fränt är inte det då? :)

Elin klar för OS i London 2012
Nyheterna - klar för OS

Den här tjejen är så grymt duktig och ja, jag skryter lite med att jag vet vem hon är och att jag tränat med henne. haha. :)

Senior EM brons till Elin 
Elin laddar upp med läger i Thailand 


Ungefär 3 minuter in i klippet börjar det hända lite grejer. Tjejen med rött är Elin!



Här hittade jag ett annat klipp som var lite kul att titta på men jag vet inte riktigt om det är samma som det Elin tävlar i för här har de ju ingen hjälm. Sen ser det ut som att de har nå sorts skor på sig. 


Det var som lite mer action i det här klippet. :)

Inga kommentarer: