fredag 1 juni 2012

pigg efter tre timmars sömn?

Emil fick ju vaccin förra veckan och 10-12 dagar efter kan symtomen som febrig, gnällig och prickig komma men jag undrar om det är vaccinet som gör att han sover som en kratta de har två senaste nätterna och att han har dåligt i magen. Kan det vara vaccinet som ställer till det så? Jag hoppas det blir bra snart, helst innan imorgon.

Jag gick isäng vid halv ett och vaknade vid 03.30-04.00 av att Emil gnällde. Så tillslut fick han en ny blöja och även en flaska med välling. Farfar kom precis ned lagom till att vällingen var färdig så han och Emil gick till vardagsrummet för mys. Jag tänkte att jag hjulld gå isäng igen och försöka sova men det gick verkligen riktigt dåligt. Jag är fortfarande vaken... Jag måste sova. Jag har massor jag ska hinna med idag! Oj oj oj.. Det är synd att alla jobbar idag, jag skulle ha behövt en barnvakt men jag och Emil får försöka ändå. Tur i alla fall att han mer än gärna hjälper till med det som ska göras.


Nej. Nu måste jag faktiskt försöka sova en liten stund till. Vi hörs och ha en bra dag!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: