torsdag 5 juli 2012

Skellefteå

Jag och en kompis har varit i stan idag och shoppat. Emil fick sig lite nya kläder, bland annat t-shirten på bilden. Den passar nog bra till honom. Han har även fått sig en keps som jag inte hunnit prova ännu men jag joppas att den ska passa. Han har använt farfars keps och den är nästan stor även om man kan ställa in den. Jaja, han fick sig lite annat också men jag vet inte hur intressant det är för er att läsa och se bilder på det han fått. haha

Johan fick sig också lite kläder och till mig själv blev det mest lite olika nagellack. Det är ju jätte kul med nagellack! Två tröjor och massor med trosor blev det också, alla mina trosor håller på vara trasiga så jag är så illa tvungen att köpa nya.

Vi har i alla fall haft en toppen bra dag. Sol och trevligt sällskap!

Ha en bra kväll!

Published with Blogger-droid v2.0.6

2 kommentarer:

Namárië sa...

Alltid kul att se shoppingbilder! Tycker jag i alla fall :) Kram

Sara sa...

Haha, bra! Då är det alltid någon som uppskattar de inläggen. :)
Kram