onsdag 4 juli 2012

Emils första flygresa

Jag har inte orkat skriva för vi har haft fullt upp. Jag jobbade fredag till lördag morgon sen sov jag ett par timmar. När jag vaknade var det bara att börja med städning och packning för på måndag kl 10.10 avgick planet som tog oss till Arlanda. Emil hann äta lunch innan vi skulle på nästa plan till Skellefteå. Kl 14.20 landade vi på flygplatsen i Skellefteå. Där väntade en glad farfar!

Som ni kanske förstår har vi varit hemma i Norsjö sen i måndags. Igår bjöd vi några vänner på grillat, ikväll blir det surströmming tillsammans med min familjen, imorgon är vi bjudna på middag hos Johans farbror för han fyller år, på fredag ska vi till en kompis och ha deg trevligt, på lördag är det än så länge lugnt men vi får väl se hur länge det förblir så. På söndag är det inte heller planerat någonting så vi får väl se hur helgen blir men jag kan nog tänka mig en lugn helg för det är rätt mycket som händer i veckan. :)

Nej, dags att åka och handla inför surisen! Vi hörs!

Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer: