torsdag 2 augusti 2012

Lite bilder

Jag förstår ju att det är något som håller upp den som "sitter" ovanför  henne men kan någon vänlig själv berätta för mig hur det går till? Har de järnrör innanför kläderna eller vad är det?
När jag och mina föräldrar var inne i Visby här om dagen så hittade vi de här två sittandes så här. Jag tyckte det var ganska fascinerande men jag kan bara inte förstå hur det går till. 

Självklart var vi och kikade på glasblåseriet som finns innanför muren. Det är också fascinerande!

Så här såg jag ut den kvällen som Johan och jag var ute och åt på restaurang. Mina föräldrar bjöd på mat och de var barnvakt. Jag och Johan hade det jätte mysigt. Där vi åt var det sådär, jag åt en plankstek som var slarvigt upplagd och som jag fick in en stund efter Johan fått sin mat, vilket jag kan tycka är ganska dåligt. Sen var köttet ganska torrt och smaklöst men potatismoset var i alla fall gott. :)
När vi ätit färdigt gick vi ner till havet och satt där på en bänk. Vi satt där ganska länge och pratade och kikade på folk. Hur mysigt som helst! Jag känner att vi behöver fler sådana här kvällar. 


_____________________________________________________________________

Mina föräldrar åkte hem igår men Johans pappa är ju fortfarande här, sen på lördag kommer det en kompis hit, hon ska vara här en vecka ungefär. Nästa vecka börjar dessutom medeltidsveckan, då ska man väl försöka hinna med den också. Jag jobbar ganska mycket nästa vecka, jag går ut på söndagkväll och går av på tisdagmorgon sen är jag ledig till på fredagkväll. Jag jobbar helgen och sen är jag ledig ett par dagar innan jag jobbar min sista natt. Jag har med andra ord bara fem nätter kvar. Det är galet vad den här sommaren har gått fort, nu måste vi snart packa ihop allt för att sen mellanlanda i Norsjö tills vi vet vart vi ska "hellanda". :)

Nej, jag ska gå ut en stund, det är ju soligt och varmt, då kan man ju inte sitta inne. ;)

Inga kommentarer: