onsdag 1 augusti 2012

Gokart


Åh jag glömde visa er vad jag gjorde igår. Jag, Johan och pappa körde gokart, sablar så roligt det är. Jag vill köra igen och igen. Haha. Pappa varvade mig två gånger och Johan en gång. I början var jag så himla rädd att bilen skulle välta i varje kurva men jag insåg ju ganska fort att bilen inte gör de, de är ju anpassade att kunna köra fort i kurvor så där i slutet körde jag nästan som en tok. Jag var då rädd... men sablar vad roligt! Någon som vill köra med mig? :)

Emil tittade på och vinkade helvilt, mormor fotade och jag tror faktiskt att hon lyckades ta några okey bilder. Jag hade tänkt försöka visa er de också.

Nu sitter jag på jobbet och försöker hålla mig vaken, jag är så sjukt trött på nätterna nu för tiden så det känns skönt att jag endast har fem nätter kvar innan det är dags att börja packa alla grejor och förbereda resan hem. Jisses vad den här sommaren har gått fort, jag gruvar mig lite inför hösten. Jag hoppas Johan får veta nåt om jobben som han sökt. Jag tror att det var i augusti han skulle få veta och jag hoppas de hör av sig och frågar om han kan komma på en eventuell intervju. Håll tummarna för det!

Nu ska jag gå och stryka lite kläder och titta på tv. En riktigt trevlig syssla kan jag tycka! :)
Ni får lite bilder från i sommar.


Sommar på landet.
Här står Mattias och kikar på traktorn.


Oj vad jag tror att Emil kommer sakna alla djuren när vi flyttar härifrån. Det känns nästan lite sorgligt, vi kanske får skaffa egna djur.

Inga kommentarer: