torsdag 20 september 2012

Ursäkta röran vi bygger om

Ja, jag hade tänkt vara duktig och uppdatera hur det går med vårt kök men då min telefon fick slut ström har jag inte kunnat lägga in bilderna från den. Jag har ju tagit några bilder med den riktiga kameran men jag hade några på telefonen som jag ville visa er. Jag får helt enkelt ta och visa er de sen. Jag kan i alla fall berätta att vi målat alla skåpar färdigt, taket är också målat och även luckorna är målade. Vi har beställt en diskbänk, en blandare och handtag.

Den här diskbänken har vi beställt, det var den längsta vi hittade och den är betydligt mycket trevligare än den vi har nu. 
Denna blandare kostar endast 149 kr så vi bestämde oss för den tills vi har råd med den vi egentligen vill ha. Den vi har nu är en som man måste skruva på både varmt och kallt för att få lagom temperatur. 
De här handtagen blev det, vi var överrens direkt. Det kommer bli så snyggt tillsammans med de vita luckorna och det mörka kaklet! 
Det var det, snart kan vi börja måla boaseringen och sen välja tapeter! Gud vad jag längtar. :)
Nu ska jag hoppa in i duschen, eller nej.. jag ska bada och läsa en bok!

Vi hörs!

2 kommentarer:

Jossan sa...

Du, tänkte bara säga att när jag går in på din blogg så vill dom att man uppger ett användarnamn och lösenord. Står något om att Jennylu någonting kräver det.
Man kan klicka bort det och läsa som vanligt, men tänkte vara så du vet att det dyker upp :)
Kram

Sara sa...

Jaha, konstigt. Ska se om jag kan fixa det, tack för att du berättade det. :)
Kran