måndag 22 oktober 2012

En vecka kvar

Nu är det verkligen nedräkning, bara en vecka kvar till utraljudet. Jag längtar så himla mycket och nu känns det som att det kommer gå bra, vi kommer få se en sprattlande liten krabat där inne. Åh, vad roligt och spännande att se när lill*an är beräknad till. Enligt BM och familjeliv är bebisen beräknad till 18 mars. :)

Sen hade jag lite bilder som jag kom på att jag skulle visa. Det är lite blandade bilder.

Renoveringen av köket pågår fortfarande, just nu håller vi på att byta diskho och köksbänkarna. Det ska bli så spännande att se hur det kommer bli, jag tror det blir toppen! Imorgon ska vi åka till Skellefteå och köpa tapeterna så nu är det nära.. säger vi. :)

Ja, bilden hamnade på "sniskan" och jag kan inte vända på den så det får gå ändå.
Va?! kan man verkligen säga, är det någon som provat denna? Jag tycker inte det låter så gott, köp nutella istället. :)

Mmm, vilken god glass. Synd bara att den inte finns att köpa här i Norsjö. 

Vi har tjuvstartat julen. Det blev "blaita" till middag igår och det var så gott! :)

Julskinka och julmust, så jädra gott!
Kanske lite väl tidigt men vem bryr sig? :)

I söndags när jag åkte till Lycksele var det 4 minusgrader ute och strålande sol. Så här såg det ut på baksidan av vårt hus, riktigt fint och mysigt! 

Emil hjälper till att montera handtagen till köksluckorna! Det ska börjas i tid! 
Nu ska jag göra mig redo för att åka till jobbet!

1 kommentar:

Hanna sa...

Så spännande med UL! :) Och man får visst tjuvstarta med skinka och must nu, vi har premiärdruckit glögg ;)

Sv: Tack gulle du! Byxorna är ett par favoriter som jag hoppas ska hålla länge, länge till :)