tisdag 23 oktober 2012

Tapeter

Vi var till Skellefteå idag för att lämna in bilen på lite service och vi hade även tänkt vara och köpa tapeterna som jag pratat om men vi kom på att det nog inte alls var de tapeterna vi ville ha så vi köpte inga tapeter alls. Att det ska vara så svårt att välja tapeter.. vi TROR att vi har bestämt oss, igen.. men de tapeterna finns att köpa här i Norsjö så det är ju lugnt. Vi behöver endast två rullar så egentligen är det ju inget stort problem om det nu skulle bli helt åt helskotta men det känns ändå lite pirrigt med tapeter.

Jaja, det blir nog bra. Bilen är ju i alla fall servad. Det känns bra, för nu har vi dessutom extraljus och det blev fruktansvärt stor skillnad på ljuset. Wow, nu ser man ju faktiskt någonting, haha.

Johan och Emil har gått isäng och jag tänkte passa på att ha lite egentid, jag vet bara inte riktigt vad jag ska hitta på. Jag borde gå igenom alla bilder från Gotland. Hade tänkt göra en visningsmapp så att släkt och vänner som är intresserade kan få titta. Jag skulle vilja titta på serier men jag har som bara fyra stycken som jag följer och jag tror inte att det har kommit ut några nya avsnitt ännu så jag får gott ta och "sjå mig" ett tag till. Och sen finns det ju massor med tråkiga saker att göra, t.ex plocka undan, dammsuga... men hur kul är det?

Nej, jag ska göra nåt kul! Vi hörs!

Inga kommentarer: