söndag 14 oktober 2012

v.18

Jag vet att jag säger det varenda gång men jag tycker tiden går så fort, jag hinner inte riktigt med i den här graviditeten. Sen får jag så dåligt samvete när vi inte är lika duktiga på att fota magen den här gången. Jag fotar oftast med mobilen och de bilderna blir ju inte riktigt lika bra men här kommer i alla fall en bild från idag, v.17+5. 

v.17+5
Och snart ska vi på ultraljud, jag ser verkligen framemot det samtidigt som jag förstås gruvar mig en del. Jaja, det kommer säkert gå bra och jag längtar så in i bomben efter att den lilla ska börja röra på sig så att jag känner det. Då slipper jag oroa mig för att jag bara inbillat mig alltihopa. Haha. 
Nej, nu ska jag titta på film. Ha en bra kväll allihopa!

3 kommentarer:

Evelina Hellström sa...

Ja otroligt skönt! Håller tummarna för att det går bra för er oxå, men det är klart de gör! :-)
Fin bebis mage du har!

sandra sa...

Så himla kul Sara =) ska ni ta reda på vad det är för kön på bebben :)?

Sara sa...

Ja, det känns verkligen superkul! :)
Nej, vi vill få en överraskning även den här gången. :)