söndag 18 november 2012

De nya tapeterna

Nu har vi äntligen fått tummen ur och tapetserat i köket. Det blev tapeterna som föreställer en skog och vi blev jätte nöjda. När jag har fotat med den riktiga kameran så kanske man kan se mönstret men ni får i alla fall en bild nu men från telefonen.
Sen så rusar ju veckorna bara förbi och magen växer så det knakar.. typ. Vi går snart in i v.24!! Hjälp, så här såg jag ut för någon dag sedan i alla fall.
Emil växer och utvecklas ju också som tusan, han fyller ju två år om exakt en vecka, 24 november. Så idag var jag in och handlade grejer för att baka en massa gofika. :)
Emil har dessutom fått en plats hos dagmamman och jag är då så himla nöjd med hans placering att jag nästan längtar till han börjar. Jag hoppas att han kommer tycka det är kul där. Lite nervös är jag såklart men det kommer nog bli bra.
Nu borde jag sova för tidigt imorgonbitti kommer det hit två tjejkompisar och vi ska titta på alla twilightfilmerna sen ska vi se sista delen på bio på kvällen. Det kommer bli en trevlig dag hoppas jag. :)
Sov så gott och ha en bra söndag!

3 kommentarer:

sandra sa...

Oj vilka fina tapeter :) Och vilket tjockis du blivit ;)

Jossan sa...

Det såg riktigt fint ut med tapeterna! :)
Och oj vilken fin mage du har! :)

Låter som en riktigt trevlig dag med massa filmtittning! :)
Var sista delen bra? Vill också se den!

Sara sa...

Sandra: Tack, vi blev riktigt nöjda faktiskt. :)
Ja, jag vet, helt galet vad magen växer.. tack och lov har jag inte gått upp så mycket än i alla fall. Bara ett kg hittills, "peppar peppar.."

Josefine: Ja, som sagt.. vi blev riktigt nöjda! Ja, magen växer så det knakar. haha.

Det var en riktigt trevlig dag och ja, jag tycker sista delen var bra! Gå och se den! :)