tisdag 20 november 2012

40 %

Jag får reklam från smartphoto och igår kväll såg jag att jag hade fått erbjudande om att få 40 % på en hel beställning. Det är ju kanonerbjudande så självklart var jag tvungen att uttnyttja det men jag var ute på tok för sent så jag hann inte riktigt beställa allt jag hade velat men jag hoppas att förstoringarna jag beställde blir bra i alla fall.

När jag satt och tittade igenom en massa bilder på lilleman så hittade jag bland annat dessa bilder:

Han ser allvarlig ut.. haha

Världens finaste leende, helt galet vad tiden går fort. På de här två bilderna var han bara två månader och nu på lördag fyller han 2 år! 

Här är det Måns som myser med Emil och inte tvärtom som det är nu för tiden. :)
Det är helt galet vad mycket bilder jag har på den här lilla pojken alltså. Jag måste verkligen ta och framkalla ett gäng och sätta in i hans album. Får kanske roa mig med det under tiden jag bor i Umeå. Då har jag nåt att göra de dagar jag inte jobbar.

Nej, nu ska jag ta mig ett glas oboy och sen blir det sängen. God natt!

Inga kommentarer: