fredag 2 november 2012

The lying game

Jag är en serienörd, jag erkänner! Speciellt nu när den här årstiden börjar.. jag skulle kunna sitta inne och titta på serier heldagarna känns det som. Jag älskar när jag fastnar för en riktigt bra serie. När Emil gått i säng för natten startar jag tv:n och sitter och kikar på ett par avsnitt innan jag går i säng. Nu är klockan egentligen lite för mycket för att jag skulle starta ett avsnitt av min nya serie som jag börjat följa men jag måste nog se ett ändå.. bara ett!

Serien heter "the lying game". Den handlar om en adopterad tjej, Emma, som precis fått reda på att hon har en identisk tvillingsyster, Sutton. Till skillnad mot Emma lever Sutton tillsammans med sina välbärgade adoptivföräldrar och en syster. Efter en händelse hemma hos Emma rymmer hon till Sutton som övertalar henne att spela henne ett par dagar medan Sutton letar reda på deras biologiska mamma.
Resten får ni ta reda på genom att titta på den, jag fastnade i alla fall direkt. Precis en Saraserie! :)

Nä, dags att kika på ett avsnitt... bara ett.. sen sängen!

Jo just det.. är ni lika mycket serienörd som mig så tycker jag att ni ska följa en blogg som heter seriedrottningen. Där hittar ni garanterat något som ni kommer tycka om. Jag har fått många tips därifrån och ja.. det är en av mina favoritbloggar helt klart. Ta er en titt!

Inga kommentarer: