lördag 9 februari 2013

Grattis på 25-årsdagen!

Idag är det min tur att fylla år, hela 25 år blir jag! Usch, jag känner mig gammal, haha.
Dagen började i alla fall riktigt bra, Emil och Johan hade gjort en riktigt smarrig frukost som jag fick äta på sängen. Det var en ordentlig frukost men som tur var fick jag hjälp av Lilleman och såklart Johan också. Vi blev mätta och belåtna.
Nu sitter Emil och Johan i soffan och myser. Emil är nybadad och redo för kalas kl 13 så jag ska också göra mig redo för kalas. Min lillebror fyller ju 20 år imorgon så jag och hann slår ihop våra kalas och därför blir det till mamma och pappa vi ska åka. Känns väldigt skönt att slippa ordna kalaset själv, hade nog inte orkat.
Tack till världens bästa mamma som fixar kalaset!
Ha en fantastiskt bra dag kära vänner!

4 kommentarer:

Hanna sa...

Grattis! Och vilken brakfrukost! :)

Sv: Hon blev nog väldigt överraskad över hur det kändes med nappen i munnen, men gillar den sen dess :)

Bruden var otroligt vacker i sin klänning, längtar efter att få se alla bilder från fotografering och festen :)

Vinyldekoren är självhäftande, bara att dra bort skyddspappen på baksidan och sätta dit :)

Anonym sa...

Jag hoppas att du hade en bra födelsedag och att alla skötte sig ;-).

25 å känner dig gammal - kamma dig!

Jag har precis fått brev om att det är dags för fest för nu är det 30 år sen jag gick ur nian. Fattar inte hur det har gått till för jag är ju bara 27...å jag känner mig inte speciellt gammal.

Kram Annika

Hanna sa...

Sv: Ja, det lär nog bli mycket efterapningar från lillasystern framöver :) Hon är så sjukt nyfiken Elsa och trivs allra bäst då hon sitter högt och ser allt som händer :)

Emelie sa...

Grattis i efterskott! :D