måndag 31 maj 2010

Morsdag

Det var ju morsdag igår så farmor bjöd på lunch nere vid sommarstugan. Potatisgratäng med kyckling. Det var jätte gott. :) Till efterrätt fick vi gräddtårta med chokladbotten. Jag tror att det var gott men jag vet inte. Jag var jätte mätt så jag rymde tyvärr ingen tårta.
Mamma fick sin morsdags present i lördags för jag trodde att jag och Johan skulle åka hem till Umeå på lördagkväll men vi ändrade oss. Mamma fick i alla fall en tjock bok med tre olika böcker i och ett jätte fint kort förstås. :D Jag tror att hon blev nöjd. :)

-------------------

Det har varit en toppen helg. Helgen började med att jag och Johan åkte till Patrik och Anneli som har flyttat till hus i Skelleftehamn. Huset var inte så stort men det räcker ju för de och djuren. De har det de gör innan de fått det som de vill ha det men jag tror att det kommer bli ganska fint när de väl är färdiga. Det som däremot var mindre bra, tyckte jag, var att tomten var ganska liten och att husen stod så nära varandra men men.. Det blir nog bra ändå. Sen har du ju skaffat en ny kattunge. Presley. Han lyckades verkligen charma mig och Johan. Så himla söt katt. Raka motsatsen till Texas. Han var inte brydd för fem öre.. när jag och Johan kom innanför dörren komme katten och hälsade. Haha. Han var så himla liten. Har tagit bilder på han men jag måste lägga in bilderna på datorn först. Får se om jag hinner idag...

Nej men gu vad klockan går fort.. jag måste börja göra mig färdig.. så klockan inte hinner bli så mycket innan jag ska åka till Sundsvall.

-----------------------------------------------------

Puss Hej
Älskar er!

Inga kommentarer: