måndag 17 maj 2010

Nästa vecka!

Nästa vecka händer nåt riktigt spännande. Gu vad jag längtar.. berättar mer om det nästa vecka! :)

Till helgen händer också nåt spännande.. jag och mamma åker till Stockholm, igen, men inte för att roa oss.. i alla fall inte BARA för att roa oss.. vi ska nämligen gå på kurs. "Narkotika är farligt för att mamma säger det" och "Alkohol i stort och smått". Visst låter det intressant? Det är kurser som IOGT-NTO anordnar.
Mamma kommer hit till Sundsvall på torsdag kl 14 tror jag.. sen åker vi tåg till Stockholm kl 18. Det kommer bli en toppen helg tror jag.
Här kommer lite bilder från när jag var i Norsjö en helg i mars.


Texas som har hittat sin favoritplats i diskstället..

Håkans mästerverk..
Johan
Vanja
Håkan

Pappa, Dennis och Vanja
Min familj
Nu ska jag duscha och sen gå isäng! :)
Puss Hej, Älskar dej!

Inga kommentarer: