fredag 28 maj 2010

Stockholm

Jag ångrade mig.. här kommer bilder från Stockholm. :) Jag skulle egentligen bara tömma kameran för jag ska ha den ikväll men då började jag kolla igenom bilderna och insåg att jag måste ju lägga ut de. Hade så många bilder jag ville visa er. :)



Här är tröskeln in till toan på första hotellet vi bodde på

Vi hade nya testamentet inne på rummet på första hotellet

Här är utsikten från rummet (första hotellet)

En fin park nånstans i närheten av T-centralen

Taxiträff på T-centralen

Mamma försöker se vart vi ska..


Tobias skriver en lapp så alla som skulle på knarkkursen skulle hitta rätt

Det bjöds på fika (kaffe. te och mackor)

mamma redo för föreläsning

Det här var lunchen.. ingen höjdare från min sida.. det var kyckling sallad.. Jag brukar gilla kyckling sallad men det här var inte så jätte gott. Kycklingen var torr och salladsbladen var bruna och nej.. usch
Det som var så trist var att vi fick kycklingsallad till lunch på den andra kursdagen också.. :(


Vi väntar på vår middag --> Pizza!

Mamma och Patrik diskuterar den jätte långa rulltrappan..

Tobias

Här är den längsta rulltrappa som jag har åkt med.. Det är kul att åka rulltrappa med mamma för hon blir så höjdrädd när rulltrappan är så lång. *haha*

Rissne
Rissne
Patrik


Patrik och Tobias visar vägen till deras nya lägenhet






I väntan på bättre tider.. nej i väntan på tjejen som skulle visa lägenheten

Ser ni flygplanet? bakom molnen..

En bild som jag blev riktigt nöjd över. Ser ut som ett sånt där kort man kan köpa på affären och skicka till nån. :) Nu kan jag göra mitt egna kort.

Här var jag och mamma på kurs andra dagen. "alkokoll: i stort och smått"
Det var en mycket mer intressant kurs än narkotikakursen. Jag vet inte om det berodde på ledaren eller vad det var. Hon som hade den här kursen var super duktig. Hon var så rolig att lyssna på och hon drog exempel som hon själv varit med om.

Vem har glömt skorna?

Jag och mamma har rast så vi passar på att njuta av solen!



En statybebis

Här fick vi skriva namnskyltar så vår ledare skulle komma ihåg våra namn.. hon hade väldiga problem med att komma ihåg namn..

Tunnelbana



------------------------------------------------------------------------

Nu ska jag göra nå vettigt.. typ duscha och göra mig färdig för kvällen. Jag och Johan ska till Skelleftehamn och kolla på Patrik och Annelis nya hus och deras nya kisse. Vi ska även grilla och ha det trevligt! :)


Puss Hej leverpastej!
Jag älskar er!

Inga kommentarer: