torsdag 3 juni 2010

Jag vet egentligen inte riktigt vad jag hade tänkt skriva om just nu.. jag tyckte att jag hade nåntning som jag skulle berätta men jag har glömt vad det var.. så var det förmodligen inget viktigt, men ja.. jag har ju en låst blogg så jag väljer ju ut vilka jag vill ska läsa och jag har några som jag tror är inne och läser ibland i alla fall. Jag vill bara påpeka att det är kul med kommentarer. Haha.. behöver inte vara nån märkvärdig kommentar. :)
Det var nog allt för den är gången. Ska packa det sista sen ska jag åka och hämta Dennis och Håkan på tågstationen.
------
Puss Hej Älskar Dig!

2 kommentarer:

SandraLindahl sa...

Vi kommer nästan att få barn samtidigt :) Vad roligt ! Då måste vi ju hinna träffas nångång :)

Sara sa...

Jippie! En kommentar!! :D
Ja det kommer vi. Vem vet.. det kanske till och med blir samma dag! haha.
Jag tycker det låter som en toppen idé att hinna träffas nån gång. :)